مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آذر 1397 ساعت 08:552018-11-22ورزشي

ضرورت ایجاد دفاتر ایران مدیکال در کردستان عراق


مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گرشگری استان کردستان، با اشاره به ضرورت دفتر ایران مدیکال در کردستان عراق، بیان کرد: تشکیل این دفتر یک اقدام مهم برای هدایت بیماران به استان و جذب گردشگران سلامت به ایران و کردستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سید محسن علوی عصر چهارشنبه ( 30 آبان ماه) در سی و هفتمین نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد، هنر اتاق سنندج که در محل سالن کنفرانس مرکز سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای استان کردستان، برگزار شد، با اشاره به اینکه گردشگری نقش مهمی در اقتصاد جوامع دارد، اظهار کرد: در چند سال اخیر در بحث گردشگری کشور توانسته مورد توجه قرار گیرد، اما هنوز قابل ذکر نیست.

وی تصریح کرد: استان کردستان از ظرفیت بسیاری بالایی برخوردار بوده و باید در این راستا زیرساخت های گردشگری توسط بخش خصوصی انجام بگیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گرشگری استان کردستان، با اشاره به ضرورت دفتر ایران مدیکال در کردستان عراق بیان کرد: تشکیل این دفتر یک اقدام مهم برای هدایت بیماران به استان و جذب گردشگران سلامت به ایران و کردستان شود.

علوی عنوان کرد: انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری در استان بیش از 60 نفر عضو داشته و ما برای ایجاد انجمن گردشگری سلامت در استان امیدواریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد دفاتر ایران مدیکال در کردستان عراق

ضرورت ایجاد دفاتر ایران مدیکال در کردستان عراق