مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 02:052018-11-19اقتصادي

اگر قیر می رسید، امسال 200 کیلومتر آزادراه می ساختیم


معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل معتقد است در صورتی که قیر مورد نیاز پروژه های ازادراهی به موقع تامین می شد، - امکان آن وجود داشت که امسال 200 کیلومتر آزادراه جدید ساخته و آماده بهره برداری شود.

سید حسین میرشفیع در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین دغدغه های ما در عرصه راه سازی بحث تامین نیازهای اولیه است که قیر یکی از اصلی ترین این نیازها به شمار می رود.

به گفته وی، براساس تعهدی که وزارت نفت در قانون بودجه سال 1397 داده، باید چهار میلیون تن قیر معادل 3000 میلیارد تومان در اختیار بخش های مختلف دولت قرار می گرفت که یکی از اصلی ترین این بخش ها عرصه راه سازی با سهم 54 درصدی است.

معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت با بیان اینکه متاسفانه قیر مورد نیاز در سال جاری به طور کامل در اختیار راه سازان قرار نگرفته است، تاکید کرد: با وجود آنکه در دو ماه گذشته وضعیت تحویل قیر بهبود یافته و فرآیند تحویل قیر با سرعت بیشتر و قیمت پایین تر نسبت به بازار آزاد روبه رو شده، اما هنوز فاصله زیادی با سهم 54 درصدی داریم.

میرشفیع درباره چگونگی اختصاص سهمیه قیر به عرصه راه سازی توضیح داد: معمولا با توجه به اهمیت پروژه های راهی در قوانین بودجه سالانه، وزارت نفت متعهد می شود که قیر را به دست راه سازان برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر قیر می رسید، امسال 200 کیلومتر آزادراه می ساختیم

اگر قیر می رسید، امسال 200 کیلومتر آزادراه می ساختیم