مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 13:002018-11-19ورزشي

برد لیکرز در شب بازگشت پادشاه به میامی


هفته پنجم رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با برگزاری 5 بازی به پایان رسید که در حساس ترین مسابقه لس آنجلس لیکرز با درخشش لبرون جیمز برابر میامی هیت به برتری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یکی از مهمترین بازی های برگزار شده امروز، تیم میامی هیت در خانه در سالن امریکن ایرلاین آرنا مقابل میهمان خود لس آنجلس لیکرز با نتیجه 113 بر 97 شکست خورد.

بازی دیشب جایی برای درخشش مجدد پادشاه بسکتبال لبرون جیمز مقابل تیم سابقش بود.

جیمز در این دیدار 51 امتیاز، 8 ریباند و 6 شوت سه امتیازی موفق داشت و برای سیزدهمین بار در طول دوران ورزشی خود موفق به کسب حداقل 50 امتیاز شد از جمله در بازی فینال لیگ در فصل قبل مقابل گلدن استیت.

جیمز موفق شد 19 پرتاب از 31 اقدام را وارد سبد کند که 6 پرتاب از 8 اقدام سه امتیازی بود تا جیمز به هفتمین بازیکنی بدل شود که توانسته مقابل تیم میامی حداقل 51 امتیاز کسب کند تا با روحیه عالی تر بازگشت به خانه را آغاز کند چرا که بازی بعدی لیکرز چهارشنبه شب مقابل دیگر تیم سابق لبرون یعنی کلیولند کاوالیرز خواهد بود.

لبرون با یک پرتاب سه امتیازی راه دور 32 فوتی ( تقریبا 10 متری ) در 16 ثانیه مانده به پایان بازی در کوارتر چهارم پاسخی داد به لنس استفنسون هم تیمی جدیدش که قبل بازی لبرون را به چالش پرتاب سه امتیازی دعوت کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد لیکرز در شب بازگشت پادشاه به میامی

برد لیکرز در شب بازگشت پادشاه به میامی