مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 11:402018-11-19دانش

دانشگاه تهران میزبان اجلاس روسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه


چهارمین اجلاس روسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه با هدف گسترش و تعمیق روابط علمی و دانشگاهی دو کشور 3 آذر 1397، به میزبانی دانشگاه تهران در جزیره کیش برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین اجلاس روسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه با حضور روسای دانشگاه های سطح یک کشور، روسا و هیات های نمایندگی دانشگاه های روسیه، مقامات سفارتی، قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کیش برگزار خواهد شد.

برنامه ها و پروژه های مشترک میان دانشگاه های ایران و روسیه: مشکلات و چشم اندازها، تجربیات مدیریت دانشگاه ها در عرصه بین الملل، همکاری دانشگاه های ایران و روسیه در جهت ارتقای رتبه بین المللی دانشگاه ها و نگرش و رویکرد دانشگاه ها در حوزه پژوهش های کاربردی و بنیادی را می توان از محورهای مورد بحث چهارمین اجلاس برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه تهران، دومین اجلاس روسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه نیز در سال 1395 با هدف اصلی استفاده از توانمندی های دو طرف در جهت توسعه علم و فناوری و مشارکت در تأمین نیازها و یافتن راه حل برای چالش ها در دو کشور روسیه و ایران با استفاده از توسعه شبکه بین دانشگاهی از یک طرف و اتصال آن به حوزه های فناوری از سوی دیگر به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران میزبان اجلاس روسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه

دانشگاه تهران میزبان اجلاس روسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه