مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 14:452018-11-18فرهنگي

مصطفی زمانی با چهره متفاوت به سریال جیرانی پیوست + عکس


پس از پیوستن لیلا حاتمی و ویشکا آسایش به مجموعه ی «نهنگ آبی»، مصطفی زمانی نیز به جمع بازیگران سریال فریدون جیرانی پیوست.

- پس از پیوستن لیلا حاتمی و ویشکا آسایش به مجموعه ی نهنگ آبی ، مصطفی زمانی نیز به جمع بازیگران سریال فریدون جیرانی پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سریال، تصویربرداری نهنگ آبی ، از تولیدات جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی، تهیه کنندگی سعید ملکان و نویسندگی بهرام توکلی، در حالی در تهران ادامه دارد که مصطفی زمانی به تازگی به گروه بازیگران آن اضافه شده است.

این بازیگر با گریمی متفاوت در نهنگ آبی ظاهر شده است.

او در نهنگ آبی در کنار لیلاحاتمی، ساعد سهیلی، حمیدرضا آذرنگ، حسین یاری، ویشکا آسایش، مجید مظفری، ماهور الوند، پریوش نظریه، آزاده صمدی، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی ایفای نقش می کند.

مصطفی زمانی نهنگ آبی با سرمایه گذاری سعید ملکان، شرکت هنر اول و سرویس وی او دی فیلیمو در 30 قسمت تهیه و در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.

فیلمبرداری سریال نهنگ آبی تازه ترین تولید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی، تهیه کنندگی سعید ملکان و نویسندگی بهرام توکلی در لوکیشن های شمالی تهران در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی زمانی با چهره متفاوت به سریال جیرانی پیوست + عکس

مصطفی زمانی با چهره متفاوت به سریال جیرانی پیوست + عکس