مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 06:302018-11-18حوادث

پلیس آب چه وظایفی دارد؟


پلیس آب، معمولا مسئولیت اجرای قوانین مربوط به آب، جلوگیری از جرم های مرتبط با آب و برخورد با مشترکان پرمصرف را بر عهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پلیس آب، شامل گشت های بندر، پلیس بندر، پلیس دریایی، گشت های دریایی یا پلیس رودخانه است.

افسران پلیس در این حیطه معمولا یک گروه از سازمان پلیس هستند که گشت و محافظت از منابع آبی را انجام می دهند که این مناطق می تواند آب های شیرین، ساحلی، رودخانه، فواره، بندر، دریاچه، کانال های آبی و یا ترکیبی از این موارد باشد.

از زمان های گذشته، افرادی به عنوان پلیس آب با عناوین مختلف و وظایف مرتبط به خود وجود داشته اند، اما در سال های اخیر بیشتر توجه این افراد به موضوع کاهش مصرف آب و برخورد با مشترکان پرمصرف متمرکز شده است.

وظایف و عملکرد پلیس آب پلیس آب، معمولا اجرای قوانین مربوط به آب و جلوگیری از جرم های مرتبط با آن در مواردی مانند کشتی و ساحل را بر عهده دارد و همچنین اجازه دسترسی به مکان هایی که از طریق زمینی ممکن نیست را دارد.

پلیس آب نقش مهمی در پیشگیری از حوادث آبی در کشتی های دریایی، قایق های تفریحی، کشتی های ماهیگیری و کشتی های تجاری در بندرها را دارد.

پلیس حفاظت از آب، نظارت، مدیریت و بهبود محیط زیست را در راستای کارهای مرتبط با آب های زیرزمینی، زیستگاه های تالاب و مواردی نظیر آنها را انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس آب چه وظایفی دارد؟

پلیس آب چه وظایفی دارد؟