مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 00:112018-11-16سياسي

امیدواری گوترش به خاتمه هر چه سریع تر جنگ در یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در پایان ماموریت خود امروز (جمعه) با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل ملاقات کرد.

- دبیرکل سازمان ملل در دیدار خداحافظی خوشرو نماینده دائم ایران در این سازمان ابراز امیدواری کرد که جنگ در یمن هر چه زودتر خاتمه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در پایان ماموریت خود امروز (جمعه) با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل ملاقات کرد.

در این ملاقات مسائل مهم بین المللی و منطقه ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

خوشرو از دبیرکل خواست نسبت به قانون گریزی و اعمال تحریم بر ضد ایران موضع گیری کند.

وی با تشریح خروج یکجانبه آمریکا از برجام و تهدید کشورهای عضو در همکاری با ایران، گفت: در تاریخ سازمان ملل سابقه نداشته است که یک عضو دائم شورای امنیت بقیه اعضای سازمان ملل را به دلیل پایبندی به قطعنامه های شورا مجازات کند، جامعه جهانی باید در مقابل این اقدامات خودسرانه و فراقانونی ایستادگی کند.

وی همچنین حملات سعودیها در یمن را فاجعه عمیق انسانی خواند و خواستار پایان دادن به این جنگ خانمانسوز و آغاز مصالحه سیاسی بین طرفهای درگیر در یمن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری گوترش به خاتمه هر چه سریع تر جنگ در یمن

امیدواری گوترش به خاتمه هر چه سریع تر جنگ در یمن