مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 15:202018-11-14سياسي

استقبال تهران از هفته کتاب


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری 17 ویژه برنامه اصلی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: ویژه برنامه های «هفته کتاب و کتاب خوانی» از 24 الی 30 آبان ماه جاری در سراسر محلات و مناطق شهر تهران اجرا می شود.

- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری 17 ویژه برنامه اصلی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: ویژه برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی از 24 الی 30 آبان ماه جاری در سراسر محلات و مناطق شهر تهران اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی الله شجاع پوریان در این خصوص اعلام کرد: شهرداری تهران، بویژه در دوره اخیر و در راستای توسعه و عمق بخشی به فعالیت های فرهنگی، اهتمام ویژه ای به ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی داشته و درصدد است تا با مشارکت و همراهی اهالی فرهنگ و هنر، گام های مؤثری در تعالی فرهنگی شهروندان تهرانی بردارد.

در همین راستا به مناسبت هفته کتاب، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اسامی روزهای هفته کتاب و کتاب خوانی گفت: 23 آبان به عنوان روز کتاب و پایتخت کتاب ایران ، 24 آبان به عنوان روز کتاب، کتابخوان و کتابدار ، 25 آبان به عنوان روز کتاب، خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی ، 26 آبان به عنوان روز کتاب وانقلاب اسلامی ، 27 آبان به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال تهران از هفته کتاب

استقبال تهران از هفته کتاب