مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 14:412018-11-14فرهنگي

برپایی کنسرت رایگان سالار عقیلی در کرمانشاه + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی گروه راز و نیاز ، این گروه موسیقی به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی در سالگرد زلزله کرمانشاه به دیدار مردم سر پل ذهاب رفت و به منظور همدلی و همراهی با خانواده های داغدیده، - سالار عقیلی که به یاد درگذشتگان زلزله دلخراش کرمانشاه در سرپل ذهاب روی صحنه رفت، گفت: باید مقابل این همه صبوری و متانت مردم داغدیده کرمانشاه سر تعظیم فرود بیاوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، این گروه موسیقی به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی در سالگرد زلزله کرمانشاه به دیدار مردم سر پل ذهاب رفت و به منظور همدلی و همراهی با خانواده های داغدیده، دوشنبه شب 21 آبان کنسرتی در سالن ورزشی احرار سرپل ذهاب اجرا کرد.

در این کنسرت رایگان، حدود 8 هزار نفر از مردم سر پل ذهاب، شنونده قطعاتی همچون وطنم ای شکوه پابرجا ، حانیه ، کلنل ، خون غزل ، خوشه چین ، ایران و وطن بودند.

سالار عقیلی برای همدلی با مردم این شهر آمان هی آمان را هم اجرا کرد.

آمان هی آمان که حاصل همنشینی ملودی های غمگین و فولک مردمان کُرد بود، با حال و هوای این روزها و سالگرد زلزله کرمانشاه همخوانی داشت.

این بخش از اجرا به قدری حاضران در سالن احراز را تحت تاثیر قرار داد که با چشمانی گریان گروه راز و نیاز را همراهی کردند و با تشویق هایشان از سالار عق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی کنسرت رایگان سالار عقیلی در کرمانشاه + عکس

برپایی کنسرت رایگان سالار عقیلی در کرمانشاه + عکس