مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 10:402018-11-14سياسي

عیادت معاون صداوسیما از مجروحان رسانه در جنایت تروریستی اهواز


معاون امور استان های سازمان صداوسیما از مجروحان صداوسیما در حادثه تروریستی اهواز عیادت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان ها، علی دارابی در سفر به خوزستان با علی رشاد و احمد اسفندیاری از کارکنان واحد فنی صدا و سیمای مرکز خوزستان که در جنایت حادثه تروریستی اهواز مجروح شده بودند عیادت کرد.

وی در دیدار با این دو مجروح ضمن آرزوی صحت، سلامتی و شفای عاجل برای همکارانش در رسانه ملی، در جریان روند درمان و پیگیری معالجه آنها قرار گرفت.

در ادامه معاون امور استان های صداوسیما در جمع مدیران صدا و سیمای مرکز خوزستان حاضر شد و گفت : خوزستان قطب تولیدات فرهنگی و رسانه ای دفاع مقدس است و باید از این ظرفیت و هنرمندان خلاق استان استفاده کرد.

دارابی با اشاره به موفقیت های صداوسیمای مرکز خوزستان در جشنواره تولیدات مراکز استان ها افزود: صداوسیمای خوزستان با ارتباط خوب و موثر در استان نیز جزو سه دستگاه برتر است.

وی با اشاره به حضور اقوام مختلف در استان خوزستان تصریح کرد: برنامه های شبکه استانی خوزستان باید به گونه ای باشد که تمام مردم استان و اقوام متعدد حاضر در استان خودشان را در این قاب ببینند.

دارابی با اشاره به اینکه بخش بین الملل برای نخستین بار از سال 1399 در جشنواره تولیدات مراکز استانها اضافه خواهد شد خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت معاون صداوسیما از مجروحان رسانه در جنایت تروریستی اهواز

عیادت معاون صداوسیما از مجروحان رسانه در جنایت تروریستی اهواز