مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 22:362018-11-13سياسي

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این مراسم ریاست محترم دانشگاه دکتر احمدی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول به اهمیت جایگاه بسیج دانشجویی به عنوان یک الگو از نظر ایمان، - جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تهران با حضور مسئولین دانشگاه و ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ در محل جلسات شورای مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این مراسم ریاست محترم دانشگاه دکتر احمدی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول به اهمیت جایگاه بسیج دانشجویی به عنوان یک الگو از نظر ایمان، اخلاق، ایثار و پشتکار توام با دغدغه تحصیلی پرداختند.

ایشان افزودند پیام امام (ره) مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلیونی مبالغه نیست و بسیج با اتکا به توصیه و رهنمود های بزرگان دین و انقلاب می تواند در شرایط حساس اجتماعی و اقتصادی امروز جامعه، نقش موثر خود را ایفا کند.

ایشان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه در جنگ نرم نباید از بعد سرمایه اجتماعی دچار شکست شویم، تشکیل اتاق های فکر قوی در فضای دانشگاهی را با حضور نیرو های مومن، متدین و اهل تحلیل لازم دانستند.

حجت الاسلام فلاح رفیع مسئول نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه تربیت مدرس نیز، تعهد، زمان شناسی و ولایتمداری را از شاخصه های مهم بسیج برشمردند که این مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تهران

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تهران