مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 21:162018-11-13بين الملل

سیاست گمرک ایران ادغام بازارچه های مرزی است


معاون بین المللی گمرکات ایران در نشست با مسئولین گمرک اقلیم کردستان عراق گفت: برگرداندن کالاهای بدون مجوز به کشور ایران امکان پذیر نخواهد بود و سیاست گمرک ایران ادغام بازارچه های مرزی با یک مدیریت منظم و منسجم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عصر امروز نشست مشترک گمرکات جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان با حضور نماینده وزارت خارجه، معاون دفتر همکاری بین المللی گمرکات جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل گمرکات کردستان و کرمانشاه و جمعی دیگر از مدیران گمرکات عراق با هدف یکسان سازی اطلاعات تجاری دو منطقه غربی جمهوری اسلامی ایران با اقلیم کردستان عراق برگزار شد.

حمیدرضا محمدی  معاون بین المللی گمرکات جمهوری اسلامی ایران در این نشست اظهار داشت: موضوع دومین نشست مشترک ما پیرامون مرتفع کردن مشکلات و مباحث مربوط به مرزهای مشترک استان کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق و تبادل الکترونیکی ما است، تقاضای جدی ما این است که گمرکات اقلیم کردستان مسئله ایکس ری را جدی بگیرد.

محمدی تاکیدکرد: برگرداندن کالاهای بدون مجوز به کشور ایران امکان پذیر نخواهد بود و سیاست گمرک ایران ادغام بازارچه های مرزی با یک مدیریت منظم و منسجم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست گمرک ایران ادغام بازارچه های مرزی است

سیاست گمرک ایران ادغام بازارچه های مرزی است