مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 17:202018-11-13اقتصادي

80 درصد دانشجویان فنی و حرفه ای وارد بازار کار می شوند


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: هم اینک حدود 80 درصد دانشجویان فنی و حرفه ای کشور بعد از فارغ تحصیلی وارد بازار کار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم صالحی عمران در نشست خبری افزود: از آنجایی که ارتباط دانشجویان با دانشگاه پس از دانش آموختگی قطع می شود و آمار دقیقی وجود ندارد اما به یقین بخش زیادی از فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای به دلیل مهارت های کسب شده از طریق خود اشتغالی وارد بازار کار می شوند.

وی در ادامه بیان کرد: سطح بندی دانشکده های فنی و حرفه ای کشور در قالب پنج سطح در اولویت برنامه های امسال این نهاد قرار دارد .

صالحی عمران خاطرنشان کرد: این سطح بندی در راستای کیفیت بخشی به آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور انجام می شود .

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور بیان کرد: هم اینک 178 آموزشکده و دانشکده فنی و حرفه ای در کشور فعالیت می کنند که از این تعداد 57 دانشکده اختصاصی بانوان است .

وی گفت: امسال به منظور افزایش فرصت آموزشی برای بانوان کشور مجوز پنج دانشکده فنی و حرفه ای برای این قشر اخذ شده که یکی از آنها به شهرستان زابل در سیستان و بلوچستان اختصاص دارد .

صالحی عمران با بیان اینکه هم اینک بیش از 900 کادر آموزشی در مجموعه دانشکده های فنی و حرفه ای کشور فعالیت می کنند افزود: امسال کمیته ای برای بررسی صلاحیت اساتید مشغول در این آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد دانشجویان فنی و حرفه ای وارد بازار کار می شوند

80 درصد دانشجویان فنی و حرفه ای وارد بازار کار می شوند