مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 10:302018-11-13ورزشي

محمدی: در سبک وزن و فوق سنگین با خلاء وزنه بردار مواجه هستیم


رییس انجمن وزنه برداری معلولان گفت: بعد از بازی های پارالمپیک 2020 توکیو تیم وزنه برداری معلولان جوانگرایی می شود و در تمام وزنها تغییرات انجام خواهد شد.

- وزنه برداری معلولان بعد از پارالمپیک 2020 جوانگرایی خواهد شد محمدی: در سبک وزن و فوق سنگین با خلاء وزنه بردار مواجه هستیم رییس انجمن وزنه برداری معلولان گفت: بعد از بازی های پارالمپیک 2020 توکیو تیم وزنه برداری معلولان جوانگرایی می شود و در تمام وزنها تغییرات انجام خواهد شد.

بابک محمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی وزنه برداری معلولان بعد از بازی های پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: تیم وزنه برداری معلولان چون به فاصله کمتر از یک ماه در دو رویداد مهم بازیهای آسیایی ژاپن و پاراآسیایی جاکارتا شرکت کرد برای جلوگیری از آسیب دیدگی، اردوی تیم ملی را تعطیل کردیم تا وزنه برداران به استراحت و ریکاوری بپردازنند و با شرایط بهتری وارد اردو شوند.

البته چون امسال دیگر مسابقه مهمی برای تیم ملی وزنه برداری پیش بینی نشده است، برنامه خاصی برای تیم نداریم و منتظر برپایی اردو در اواخر سال هستیم.

وی با اشاره به سرمایه گذاری در تیم وزنه برداری در رده سنی زیر 25 سال گفت: با استعدادهای خوبی که در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی زیر 25 سال شناسایی شدند، در حال حاضر وزنه برداران خوبی در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی: در سبک وزن و فوق سنگین با خلاء وزنه بردار مواجه هستیم

محمدی: در سبک وزن و فوق سنگین با خلاء وزنه بردار مواجه هستیم