مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 10:362018-11-12اقتصادي

صادرات دانش، جایگزینی مناسب برای صادرات نفتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک مسلمی رییس سمپوزیوم افق های جدید 2020 در زمینه ایمپلنت، زیبایی و بازسازی استخوان با اشاره به تحریم های نفتی ایران اظهارداشت: - رییس سمپوزیوم افق های جدید 2020 در زمینه ایمپلنت، زیبایی و بازسازی استخوان گفت: اقتصاد ایران اگر به سوی صادرات علم و دانش سرشار ایرانی حرکت کند و داشته های شرکت های دانش بنیان را به اشتراک بگذارد هیچ تحریم یا فشاری نمی تواند اقتصاد را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک مسلمی رییس سمپوزیوم افق های جدید 2020 در زمینه ایمپلنت، زیبایی و بازسازی استخوان با اشاره به تحریم های نفتی ایران اظهارداشت: پتانسیل دندانپزشکی ایران که دارای رتبه های بالای جهانی است و در جایگاه برتر منطقه ای قرار دارد می تواند بخشی از وابستگی درآمدی کشور را به درآمدهای نفتی تامین کند.

وی افزود: دندانپزشکان گاهی به دلیل تمرکز در مسائل علمی و افزایش سطح معلومات خود از مدیریت توانمندی های خود غافل می شوند که با کمک گرفتن از مدیران بخش خصوصی می توانند توانمندی های خود را در سطوح جهانی به دنیا نشان بدهند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از مدیران و فعالان اقتصادی از پتانسیل فوق العاده حوزه سلامت و بخش علمی کشور خصوصا حوزه دندانپزشکی غافل مانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات دانش، جایگزینی مناسب برای صادرات نفتی

صادرات دانش، جایگزینی مناسب برای صادرات نفتی