مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 21:302018-11-11سياسي

جانشین سیدمحمد بهشتی حکم گرفت


بهروز عمرانی، باستان شناس در حکمی از معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به سمت سرپرست پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال اجرایی شدن قانون بازنشستگی در کشور، سید محمد بهشتی که از 22 تیر 1393، به عنوان رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی معرفی شده بود، اواخر شهریورماه براساس قانون بازنشستگی استعفای خود را به رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تقدیم کرده و براساس قانون فقط تا 24 آبان می توانست در پست دولتی خود باقی بماند.

بهروز عمرانی که از امروز جانشین او شده است، دارای مدرک دکتری باستان شناسی با گرایش دوران تاریخی است و تا کنون مسئولیت هایی مانند معاون پژوهشی میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی، مدیر کل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی و معاون پژوهشی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری را بر عهده داشته است .

خانه های تبریز قدیم ، بافت تاریخی تبریز ، مساجد تاریخی تبریز ، بازار تاریخی تبریز و قلعه ها و استحکامات آذربایجان از جمله تألیف های اوست .

وی تا کنون با ارایه تعدادی طرح پژوهشی از جمله ثبت جهانی کلیساهای آذربایجان و ثبت جهانی بازار تبریز، عضویت، دبیری، ریاست کمیته ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین سیدمحمد بهشتی حکم گرفت

جانشین سیدمحمد بهشتی حکم گرفت