مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 16:562018-11-11اجتماعي

قطع مداوم آب، درد با درمان اهالی روستای طراز ناهید ساوه


روستای طراز ناهید ساوه با مشکلات متعددی از سرویس حمل و نقل عمومی فرسوده، آب ناسالم و قطع مکرر آب، طرح های ناتمام اجرایی و تخریب آسفالت کوچه ها مواجه است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، روستای طراز ناهید از توابع شهرستان ساوه در 15 کیلومتری این شهرستان واقع شده است و جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 800 نفر در این روستا ساکن هستند.

بر اساس گفته های اهالی، این روستا با مشکلات متعددی از سرویس حمل و نقل عمومی فرسوده، آب ناسالم  و قطع مکرر آب، طرح های ناتمام  اجرایی و تخریب آسفالت کوچه ها  مواجه هستند، اما شایع ترین دغدغه مردم این روزها قطع مداوم آب در این منطقه است.

  روستا باید در شبکه آبرسانی قرار گیرد  محمد سعیدی یکی از اهالی روستا طراز ناهید در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه آب غیرقابل شرب است از قطع مداوم آب ابراز ناخرسندی می کند و می گوید: شیوه آبرسانی به روستا از طریق چاه و با عمل پمپاژ صورت می پذیرد و در نهایت آب در اختیار ساکنین قرار می گیرد.

وی تصریح می کند: قطع مداوم آب زندگی معمولی ساکنین را مختل کرده و از طرفی ناسالم بودن آن سبب شده تا مردم برای شرب از آب های تصفیه استفاده کنند که این امر نیز بار هزینه ای مضاعف بر دوش مردم تحمیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع مداوم آب، درد با درمان اهالی روستای طراز ناهید ساوه

قطع مداوم آب، درد با درمان اهالی روستای طراز ناهید ساوه