مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 11:452018-11-11سياسي

فارغ از شرایط فعلی نیاز مردم را تامین کنیم


روز گذشته با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری در ساختمان وزارت راه و شهرسازی سرانجام رسما دوران وزارت پنج ساله عباس آخوندی به پایان رسید تا محمد اسلامی که در هفته های گذشته رای اعتماد لازم را از مجلس گرفته بود، - کار خود را در این وزارت آغاز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر راه و شهرسازی در حالی در کابینه حسن روحانی تغییر می کند که این وزارتخانه در طول سال های گذشته همواره با عنوان یکی از اصلی ترین نقاط بحث و گمانه زنی در میان مجلس و دولت مطرح بوده است.

وزیر سابق راه و شهرسازی که خود یک شخصیت سیاسی به شمار می رفت، ابتدا در مجلسی که اکثریت آن در اختیار اصولگرایان قرار داشت، توانست رای اعتماد گرفته و وارد دولت یازدهم شود اما پس از آن چه در مجلس سابق و چه در مجلس فعلی بارها برای ارائه توضیح یا دفاع از عملکرد خود وارد بهارستان شد که تنها سه مورد آن به استیضاح رسمی وزیر راه منجر شد که البته آخوندی توانست در هر سه مورد بار دیگر رای اعتماد نمایندگان مجلس را به دست آورد و حتی در برخی مواقع رای اعتماد وی از زمان رای اعتماد ابتدایی برای کابینه نیز فراتر رود.

با وجود گذشتن از تمام این گردنه های سیاسی سرانجام اختلاف نظرها و نبودن شرایط لازم برای ادامه همکاری باعث شد آخوندی از سمت خود استعفا دهد تا با نظر رییس جمهور محمد اسلامی که پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ از شرایط فعلی نیاز مردم را تامین کنیم

فارغ از شرایط فعلی نیاز مردم را تامین کنیم