مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آبان 1397 ساعت 09:202018-11-10فرهنگي

فصل جدیدی از اکران با حضور بازیگران سرشناس


بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، رضا عطاران، امین حیایی، سام درخشانی، بهاره رهنما، پرویز پرستویی، ماهایا پطروسیان، علی مصفا، هانیه توسلی و نگار جواهریان را در فصل جدیدی از اکران روی پرده سینما ببینید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا با پایان ماهای محرم و صفر و نزدیک شدن به ایام جشنواره های سینمایی، فصل جدیدی از اکران های سینمایی آغاز خواهد شد.

خانم یایا به کارگردانی عبدارضا کاهانی که از جمعه (18آبان ماه) روی پرده رفته است و پاستاریونی ساخته سهیل موفق که قرار داد اکران آن بعد از فیلم گرگ بازی ثبت شده است از آثاری هستند که روی پرده سینماها دیده خواهند شد.

در ادامه مروری خواهیم داشت بر بازیگرانی که در این فصل شاهد حضورشان بر روی پرده سینماها هستیم.

خانم یایا حمید فرخ نژاد که اکنون فیلم خانم یایا به کارگردانی عبدالرضا کاهانی را روی پرده دارد، پیش از این در اواخر فروردین ماه با فیلم تگزاس مسعود اطیابی بر پرده سینماها بود.

مخاطبین سینما فرخ نژاد را تاکنون در نقش های گوناگونی دیده اند، از بازی در فیلم ارتفاع پست ابراهیم حاتمی کیا تا گشت ارشاد و خوب بد جلف .

با این حال او از جمله بازیگرانی است که کارش در سینما را با بازی در فیلم های جدی و اجتماعی آغاز کرد، اما در سال های اخیر بازی در آثار کمدی و طنز بیشترین حجم فیلمهای او را تشکیل داده اند در حال حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدیدی از اکران با حضور بازیگران سرشناس

فصل جدیدی از اکران با حضور بازیگران سرشناس