مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آبان 1397 ساعت 22:062018-11-06سياسي

میزبان قلوب شیفتگان حضرت رضا(ع) با پخش زنده از حرم مطهر رضوی هستیم


مدیر شبکه جهانی امام رضا(ع) از میزبانی قلوب شیفتگان حضرت رضا(ع) با پخش زنده از حرم مطهر رضوی در ایام منتهی به ماه صفر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از آستان نیوز، محمدامین توکلی زاده از میزبانی گسترده شبکه ماهواره ای امام رضا(ع) با پخش زنده از حرم مطهر رضوی و معرفی برنامه های متنوع آستان قدس رضوی در ارائه خدمات به زائران پیاده حضرت رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

مدیر شبکه جهانی امام رضا(ع) گفت: این شبکه از شام اربعین تا شام شهادت حضرت رضا(ع) با بیش از 10 برنامه شبانگاهی میهمان شیفتگان عرب زبان حضرت رضا(ع) در شمال و شرق آفریقا و کشورهای جنوب غربی آسیا خواهد بود.

وی افزود: با توجه به کنداکتور پخش این شبکه، برنامه های دهه آخر صفر بعد از نماز ظهر و عصر به صورت زنده با برنامه طریق الرضا از جاده های منتهی به مشهد الرضا(ع) آغاز می شود و این برنامه طی 4 نوبت 30 دقیقه ای گزارشی از زائران پیاده، خدمات موکب های آستان قدس رضوی و موکب داران در این مسیر پخش می کند.

توکلی زاده دعوت از میهمانان مختلف عرب زبان از کشورهای مختلف را از دیگر برنامه های روزانه این شبکه عنوان کرد و افزود: در ادامه کنداکتور پخش، برنامه اذانگاهی به صورت مستقل و زنده 30 دقیقه قبل از اذان بر روی آنتن می رود و تا بعد از نماز مغرب و عشاء ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبان قلوب شیفتگان حضرت رضا(ع) با پخش زنده از حرم مطهر رضوی هستیم

میزبان قلوب شیفتگان حضرت رضا(ع) با پخش زنده از حرم مطهر رضوی هستیم