مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آبان 1397 ساعت 13:152018-11-06سياسي

موافقت مونسان با استعفای 2 معاون خود


رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با استعفای رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و معاون امور مجلس، حقوقی و استان های این سازمان موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خیاطیان ـ معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ـ امروز سه شنبه (15 آبان ماه) در نامه ای به حسین تاجیک ـ معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها و سیدمحمد بهشتی ـ رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ـ، موافقت رییس سازمان میراث فرهنگی با استعفای آنها را اعلام کرد.

در متن یکی از این نامه ها آمده است: در راستای اجرای اصلاحیه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان مصوب ششم شهریور 1397 مجلس شورای اسلامی، ضمن موافقت معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان با استعفای جنابعالی، بدینوسیله از زحمات شما در طول تصدی و تلاش خستگی ناپذیر، اخلاص، تدبیر و تعهد و هرآنچه مایه توفیق خدمت در این سال ها شده تقدیر و تشکر می شود.

سیدمحمد بهشتی نیز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اواخر شهریورماه براساس قانون بازنشستگی استعفای خود را به رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داده بودم، اما هنوز منتظر انتخاب جانشین این سمت هستم تا بتوانم از پژوهشگاه بروم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مونسان با استعفای 2 معاون خود

موافقت مونسان با استعفای 2 معاون خود