مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آبان 1397 ساعت 11:562018-11-05اقتصادي

90 درصد ایرانیان کمبود کلسیم دارند/ 60 درصد مردم کشور ما چاق هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی روز دوشنبه در نشست خبری هفتگی با حضور خبرنگاران درباره گرانی شیر و لبنیات در چند ماهه اخیر نیز اظهار داشت: - سخنگوی وزارت بهداشت گفت:90 درصد مردم کشور کمتر از حد نیاز کلسیم دریافت ‏می کنند و با توجه به افزایش شدید قیمت لبنیات، از همه کسانی که در زنجیره تولید و عرضه ‏لبنیات نقش دارند، درخواست داریم که به تامین لبنیات و تعیین قیمت مناسب این فرآورده ها توجه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی روز دوشنبه در نشست خبری هفتگی با حضور خبرنگاران درباره گرانی شیر و لبنیات در چند ماهه اخیر نیز اظهار داشت: امروزه میزان مصرف سرانه شیر و فرآورده های لبنی یکی ‏از شاخص های مهم توسعه اقتصادی- اجتماعی است.

افزایش رشد، ارتقای هوش و قدرت فراگیری، افزایش توان کاری، افزایش طول ‏عمر و پیشگیری از کار افتادگی زودهنگام از مزایای مصرف روزانه شیر ولبنیات است.

به گفته او، شیر به دلیل دارا بودن ترکیبات خاص تنها ‏ماده شناخته شده در طبیعت است که می تواند به طور متعادل تمام نیاز های بدن شامل رشد، تامین انرژی، ساخت و ترمیم بافت ها را ‏تامین کند.

‏* 90 درصد ایرانیان کمتر از حد نیاز کلسیم دریافت می کنندوی افزود: با وجود اینکه حدود 60 درصد مردم کشور ما چاق یا دارای اضافه وزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد ایرانیان کمبود کلسیم دارند/ 60 درصد مردم کشور ما چاق هستند

90 درصد ایرانیان کمبود کلسیم دارند/ 60 درصد مردم کشور ما چاق هستند