مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آبان 1397 ساعت 16:102018-11-04بين الملل

بازتاب راهپیمایی 13 آبان در رسانه های بین المللی


مراسم راهپیمایی 13 آبان 97 در تهران هم زمان با سایر استان ها صبح امروز مقابل لانه جاسوسی آغاز شد و راهپیمایی کنندگان در بیانیه این مراسم تاکید کردند که آمریکا این بار هم سیلی محکم دیگری از ملت ایران خواهد خورد.

- این رویداد در رسانه های بین المللی بازتاب قابل توجهی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس در این باره گزارش داد: هزاران ایرانی در آستانه اعمال تحریم ها علیه این کشور، روز یک شنبه (امروز) به مناسبت سالروز تسخیر سفارت آمریکا در تهران در سال 1979 به خیابان آمدند.

این خبرگزاری در ادامه گزارش داد که شرکت کنندگان در این راهپیمایی هم در پایتخت و هم در سایر شهرهای ایران شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سردادند.

همچنین خبرگزاری رویترز در گزارشی به پوشش گسترده این راهپیمایی پرداخت و نوشت: ایرانی ها امروز با سردادن شعار مرگ بر آمریکا به خیابان آمدند تا یادبود تسخیر سفارت واشنگتن در تهران را برگزار کنند.

شرکت کنندگان و دانش آموزان در این رویداد پرچم آمریکا و تصاویر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را مقابل ساختمانی که زمانی سفارت و محل استقرار هیئت آمریکایی در ایران بود، به آتش کشیدند.

رویترز در ادامه گزارش داد: راهپیمایی ها در ایران همواره با شعار مرگ بر آمریکا همراه بوده است اما دشمنی میان تهران و واشنگتن ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب راهپیمایی 13 آبان در رسانه های بین المللی

بازتاب راهپیمایی 13 آبان در رسانه های بین المللی