مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آبان 1397 ساعت 10:402018-11-04سياسي

«رسانه شناسی» محسنیان راد پس از 5 سال


مهدی محسنیان راد این روزها مشغول نگارش کتابی است که عنوانش قرار است «رسانه شناسی» باشد؛ کتابی که پنج سال است نگارش آن آغاز شده و می تواند به عنوان جایگزین کتاب «وسایل ارتباط جمعی» کاظم معتمدنژاد مطرح باشد.

- مهدی محسنیان راد این روزها مشغول نگارش کتابی است که عنوانش قرار است رسانه شناسی باشد؛ کتابی که پنج سال است نگارش آن آغاز شده و می تواند به عنوان جایگزین کتاب وسایل ارتباط جمعی کاظم معتمدنژاد مطرح باشد.

محسنیان راد در گفت وگویی با ایسنا درباره ی این کتاب که در راستای کتاب وسایل ارتباط جمعی دکتر معتمدنژاد منتشر می شود، اظهار کرد: انتشارات سمت درخواستی از ما داشتند؛ اینکه با توجه به گذشت 41 سال از انتشار کتاب وسایل ارتباط جمعی ، کلی تحول اتفاق افتاده است و باید کتابی دیگر را جایگزین آن کنیم؛ بنابراین پنج سال است که با همکاری دستیارانم در حال نگارش این کتاب هستیم.

این استاد دانشگاه درباره ی کتاب در حال نگارش خود توضیح داد که عنوان رسانه شناسی را برای آن برگزیده است اما هنوز این نام قطعی نیست.

دکتر محسنیان راد از نخستین گروه دانشجویان علوم ارتباطات در ایران و از شاگردان پروفسور کاظم معتمدنژاد، پدر علوم ارتباطات ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رسانه شناسی» محسنیان راد پس از 5 سال

«رسانه شناسی» محسنیان راد پس از 5 سال