مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آبان 1397 ساعت 16:202018-11-03سياسي

دعوت حزب همبستگی از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان


حزب همبستگی ایران اسلامی در بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن 13 آبان، تاکید کرد: رفتار ایالات متحده در خروج از توافق هسته ای و اجرای تحریم های ظالمانه علیه کشورمان نقض پیمان بین المللی و تداوم دشمنی کینه توزانه آمریکا و جبهه استکبار با آزادی خواهی و استقلال طلبی مردم ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: تبعید امام خمینی(ره) در سال 1343 به دلیل اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون، تظاهرات و شهادت دانش آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 به وسیله دانشجویان انقلابی، سه رویداد مهمی است که 13 آبان را در تاریخ انقلاب اسلامی به نمادی از مبارزه و مقاومت در جهت اعتلای کشور وتحقق آرمان های آزادیخواهی و استقلال طلبی بدل ساخته، همان آرمان هایی که در تاریخ کهن این سرزمین، بارها مردم را به جانفشانی و فداکاری واداشته است.

گرامیداشت این روز بزرگ، تایید و تاکید بر استقلال و عزت طلبی ،آزادای و ظلم ستیزی ،عدالت جویی و دادگستری و استمرار مبارزه ای آرمانخواهانه است که درسالیانی به درازای تاریخ این کهن بوم در تار و پود جامعه ایرانی نهادینه شده است.

حزب همبستگی ایران اسلامی با گرامیداشت یوم الله 13 آبان و تحلیل شرایط روز کشور که آن را متاثر از مسائل داخلی و چالش های بین المللی می داند، توجه به نکات ذیل را در راستای حفظ و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت حزب همبستگی از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

دعوت حزب همبستگی از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان