مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آبان 1397 ساعت 12:102018-11-02سياسي

بنیانگذاران استارت آپ های موفق از تجربه هایشان می گویند


استارت آپ واژه ای است که در سال های اخیر در اخبار دنیای فناوری به کرات شاهد استفاده از آن در توصیف کمپانی های نوپایی هستیم که راهکارهای جدیدی را برای حل مشکلات و مسائل موجود در دنیای فناوری مطرح می کنند.

- در واقع استارت آپ را یک تجارت نوپا در قالب یک کمپانی، شرکت یا سازمان موقت تعریف می کنند که در پی ایجاد و راه اندازی یک مدل تجاری جدید در زمینه خاصی است.

نوآوری به عنوان شاخصه اصلی استارت آپ مطرح است و در باور عمومی، استارت آپ ها اغلب ماهیتی مرتبط با فناوری دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، صالحی بنیانگذار یک استارت آپ موفق در سومین رویداد کارآفرینی نت تلنت (8NET TALENT 201) که به همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و موسسه خیریه شجره طیبه در تالار ادب اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: رمز موفقیت یک استارت آپ، کشف نیازها و خواسته ها، پرورش ایده کسب و کار و در نهایت اجرا و فروش آن است که در هرم آبراهام مازلو، نظریه پرداز کلاسیک مدیریت به آن پرداخته شده است.

میلاد صالحی ادامه داد: به اعتقاد مازلو نیازهای آدمی از یک سلسله مراتب برخوردارند که رفتار افراد در لحظات خاص تحت تأثیر شدیدترین نیاز قرار می گیرد.

تا وقتی نیازها در یک مرحله برآورده نشود، شخص به مرتبه بعدی نمی اندیشد؛ در کشور ما اغلب افراد در مراتب اول و دوم قرار دارند و به همین دلیل اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیانگذاران استارت آپ های موفق از تجربه هایشان می گویند

بنیانگذاران استارت آپ های موفق از تجربه هایشان می گویند