مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آبان 1397 ساعت 10:562018-10-31اجتماعي

حال و هوای حرم حضرت زینب (س) در اربعین حسینی+ عکس


عزاداری در حرم حضرت زینب (س) هم زمان با اربعین حسینی امسال متفاوت تر از سال های گذشته برپا شد و بسیاری از زائران از نقاط مختلف برای همدردی با عمه سادات به این حرم مقدس مشرف شدند.

- حال و هوای حرم حضرت زینب (س) در اربعین حسینی+ عکس عزاداری در حرم حضرت زینب (س) هم زمان با اربعین حسینی امسال متفاوت تر از سال های گذشته برپا شد و بسیاری از زائران از نقاط مختلف برای همدردی با عمه سادات به این حرم مقدس مشرف شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، هم زمان با اربعین سالار شهیدان، زائرانی از کشورهای مختلف در حرم مطهر حضرت زینب (س) نیز به عزاداری پرداختند.

عزاداری در حرم حضرت زینب (س) امسال متفاوت تر از سال های گذشته برپا شد، چرا که با تلاش نیروهای انقلابی و مدافعان حرم، دمشق از حضور داعش پاکسازی شده و تمامی زائران با آرامش به عزاداری پرداختند.

در این روز زائران از کشورهایی همچون عمان، کویت، مالزی، ایران و سایر کشورها به دمشق رفته و در سوگ سالار شهیدان عزاداری کردند.

مردم سوریه نیز از شهر دمشق تا حرم حضرت زینب (س) فاصله ای 30 کیلومتری را طی کردند تا در اربعین شهدای کربلا در غم فراق با اسوه پایداری حضرت زینب (س) همراه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای حرم حضرت زینب (س) در اربعین حسینی+ عکس

حال و هوای حرم حضرت زینب (س) در اربعین حسینی+ عکس