مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آبان 1397 ساعت 16:502018-10-30بين الملل

سازمان اطلاعات عراق: داعش به شیوه های جدید در جنگ روی آورده است


یک منبع اطلاعاتی عراق در استان صلاح الدین عراق امروز(سه شنبه) فاش کرد، تروریست های داعش طبق سازوکار جدیدی که امکان درگیری غافلگیرانه، حمله به نیروهای عراقی و فرار سریع را فراهم می کند، - یک منبع اطلاعاتی عراق در استان صلاح الدین عراق امروز(سه شنبه) فاش کرد، تروریست های داعش طبق سازوکار جدیدی که امکان درگیری غافلگیرانه، حمله به نیروهای عراقی و فرار سریع را فراهم می کند، خود را مجددا سازماندهی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، محمد جبوری، منبع اطلاعاتی عراق در استان صلاح الدین می گوید: تروریست های داعش تجهیزات تشکیلاتی، اداری و لجستیکی را برای یک جنگ فرسایشی بلندمدت علیه نیروهای امنیتی عراق آماده کرده اند که از مخفیگاه های آنها که در مرزهای اداری استان های شمالی واقع است آغاز می شود.

جبوری گفت: مهمترین مواضع تجمع تروریست ها در اطراف آب ها و چشمه های موجود در میان دو کوه مکحول و حمرین است که مقرهای نیمه دائمی آنها به شمار می رود و تونل هایی در آنجا حفر شده و مواد غذایی و تجهیزات پزشکی به آنجا منتقل شده است.

آنها با افراد خارج از این مناطق نیز همکاری دارد.

تروریست های داعش علاوه بر موبایل در تماس هایشان از دستگاه های آمریکایی استفاده می کنند که امکان تماس با مسافت 60 کیلومتر را فراهم می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اطلاعات عراق: داعش به شیوه های جدید در جنگ روی آورده است

سازمان اطلاعات عراق: داعش به شیوه های جدید در جنگ روی آورده است