مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آبان 1397 ساعت 15:002018-10-28سياسي

به زنان اعتماد کنید


مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه باید به جامعه زنان اعتماد کرد گفت: باید فرصتی برای آزمون و خطا به جامعه زنان داده شود تا بانوان بتوانند گام های موثری را در جامعه بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریبا نظری پورکیایی در نشست بانوان مدیر استان مرکزی(انتصاب سال 97) در خصوص تبادل سند تحقق انتصاب 30 درصدی بانوان، اظهار کرد: تبادل سند تحقق انتصاب 30 درصدی بانوان که توسط معاون اول رییس جمهور و براساس تاکیدات رییس جمهور پیگیری می شود، در استان مرکزی یک اتفاق خوشایند و فرخنده است که رقم خوره است.

وی با بیان اینکه مسیر و شرایط انتصاب و تجربه پست های مدیریتی برای بانوان با آقایان مقداری متفاوت است، افزود: زمان آزمون و خطا برای بانوان از دست رفته و باید اجازه دهیم بخشی از تجربیات توسط خانم ها به شکلی متفاوت تر از آقایان و به صورت جهشی کسب شود، زنان به منظور احراز جایگاه های مدیریتی خرد و کلان، توانمندی و مهارت های خاص را نیاز دارند که در این رابطه باید با همت و تلاش خوب بستری مهیا کنند تا دولت بتواند از ظرفیت آنان در تصمیم سازی به بهترین شکل بهره مند شود.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه نخستین تجربه بانوان نباید آخرین تجربه آنها باشد حتی اگر نتیجه کاملی هم نداشته باشد، ادامه داد: باید به جامعه زنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زنان اعتماد کنید

به زنان اعتماد کنید