مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1397 ساعت 22:102018-10-27سياسي

رنجبرزاده: رحمانی برنامه کیفی و کمی به مجلس ارایه داده است


به صورت کمی و کیفی برنامه های ایشان کاملا بر اساس قوانین بالادستی به ویژه به صورت ریز در موضوع قانون برنامه ششم وارد شدند و به صورت سالیانه اشاره کردند که هدفگذاری برای سال 97، - یک عضو هییت رییسه مجلس گفت: به صورت کمی و کیفی برنامه های ایشان کاملا بر اساس قوانین بالادستی به ویژه به صورت ریز در موضوع قانون برنامه ششم وارد شدند و به صورت سالیانه اشاره کردند که هدفگذاری برای سال 97، 98، 99 و 1400چه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی اکبر رنجبرزاده در موافقت با رای اعتماد به رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت و معدن و تجارت بیان کرد: دکتر رحمانی را ما می شناسیم و از جنس مجلس هستند و همه عزیزان با برنامه های ایشان آشنا هستیم.

دلایل رای اعتماد ما به آقای رحمانی چیست؟ دوستان مخالف فرمودند برنامه های ایشان کامل نیست و دوست دیگری فرمود ممکن است قانون متمرکز را ایشان اجرا نکنند.

وی در ادامه بیان کرد: اولا به صورت کمی و کیفی برنامه های ایشان کاملا بر اساس قوانین بالادستی به ویژه به صورت ریز در موضوع قانون برنامه ششم وارد شدند و به صورت سالیانه اشاره کردند که هدفگذاری برای سال 97، 98، 99 و1400چه خواهد بود.

یک برنامه کاملا کمی و با اهداف کاملا مشخص به مجلس ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنجبرزاده: رحمانی برنامه کیفی و کمی به مجلس ارایه داده است

رنجبرزاده: رحمانی برنامه کیفی و کمی به مجلس ارایه داده است