مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1397 ساعت 13:212018-10-27اقتصادي

رییس شورای شهر تهران: دولت در «تامین تجهیزات ثابت» مترو را کمک کند


رییس شورای شهر تهران با اشاره به جاذبه ساخت ایستگاه های مترو برای بخش خصوصی از دولت و وزارت نفت خواست تا مترو را در تامین تجهیزات ثابت و متحرک یاری کنند.

- رییس شورای شهر تهران: دولت در تامین تجهیزات ثابت مترو را کمک کند رییس شورای شهر تهران با اشاره به جاذبه ساخت ایستگاه های مترو برای بخش خصوصی از دولت و وزارت نفت خواست تا مترو را در تامین تجهیزات ثابت و متحرک یاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر تهران در آیین انعقاد قرارداد سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و مدیریت شهری برای توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری تهران و 8 کلانشهر کشور که با حضور وزیر نفت و شهردار تهران برگزار شد گفت: در زمانی که در کشور کمتر شاهد تصمیمات عقلانی هستیم، این قرارداد را می توان از عاقلانه ترین تصیمات در سطح کشور به شمار آورد که وزیر نفت سبب ساز آن بوده است و امیدواریم تا با به اجرا درآوردن این قرار داد بتوانیم حمایت جدی از حمل و نقل شهری در کشور کرده باشیم.

وی اظهار داشت: باید از وزیر نفت و رییس سازمان بهینه سازی مصرف سوخت تشکر شود که در مدت کوتاهی پس از آغاز به کار شورای پنجم توانستند موضوع اجرایی سازی تفاهم نامه وزارت نفت با شهرداری را به این مرحله برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر تهران: دولت در «تامین تجهیزات ثابت» مترو را کمک کند

رییس شورای شهر تهران: دولت در «تامین تجهیزات ثابت» مترو را کمک کند