مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1397 ساعت 11:552018-10-27سياسي

چرا مشهد قطب اول موسیقی زیرزمینی شد؟


باتوجه به حمایت هایی که اخیراً در جهت برگزاری کنسرت در مشهد صورت گرفته، به آینده موسیقی در این شهر امیدوارم.

- سرپرست گروه موسیقی بامداد گفت: باتوجه به حمایت هایی که اخیراً در جهت برگزاری کنسرت در مشهد صورت گرفته، به آینده موسیقی در این شهر امیدوارم.

سالار مرتضوی در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت فعلی موسیقی در استان خراسان رضوی گفت: درحال حاضر وضعیت موسیقی استان بعد از تغییر و تحولاتی که در اداره کل داشتیم، امیدوارکننده تر شده است.

هم چنین اتفاق بزرگی که بعد از گذشت چندین سال رخ داد، اجرای کنسرت گروه بامداد در تیر ماه، با هم کاری و خوانندگی استاد حسام الدین سراج بود که به مدت سه شب و در شش نوبت در مشهد برگزار شد.

می توان گفت در این زمینه، گروه بامداد مورد حمایت آقای دکتر مروارید، مدیرکل جدید و یک سری ارگان ها و افراد دیگر مانند جناب دادستان بوده است که این اتفاقی امیدوارکننده است.

وی اظهار کرد: باتوجه به این که در سالیان قبل، ما در فضاهایی اجرای موسیقی ایرانی و فاخر داشتیم که به نوعی دیده نمی شد، زمینه برای گسترش موسیقی های ناسازگار با فرهنگ ایرانی باز شده بود؛ تا این حد که مشهد تبدیل به قطب اول موسیقی زیرزمینی و بالاخص رپ شد، اما خوشبختانه بعد از اجرای کنسرت در مشهد می توان گفت چشم اندازی مثبت در این زمینه به وجود آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مشهد قطب اول موسیقی زیرزمینی شد؟

چرا مشهد قطب اول موسیقی زیرزمینی شد؟