مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 11:252018-10-24فرهنگي

بازدید باستانشناسان جهان از فرونشست زمین در آرامگاه شیخ علاء الدوله


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: دو بنای تاریخی مهم در استان سمنان با حضور رییس و اعضای گروه بین المللی ایسکارسا (ISCARSAH) مورد بررسی قرار گرفت.

- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: دو بنای تاریخی مهم در استان سمنان با حضور رییس و اعضای گروه بین المللی ایسکارسا (ISCARSAH) مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جهانشاهی افزود: ایسکارسا کمیته بین المللی آنالیز و مرمت سازه های میراث معماری است که اعضای این کمیته در سفر به استان سمنان مجموعه تاریخی بسطام و آرامگاه شیخ علاء الدوله سمنانی را مورد بررسی قرار دادند.

وی، هدف از سفر این گروه به ایران و استان سمنان را اشتراک گذاشتن تجربیات اعضای گروه در زمینه مرمت آثار تاریخی به متخصصان ایرانی عنوان کرد و گفت: در این کمیته، متخصصان رشته های مختلف از کشورهای متفاوت جهان، علم و تجربه خود را در رشته های مرمت و سازه های میراث معماری به اشتراک می گذارند.

جهانشاهی با بیان اینکه این کمیته زیر نظر موسسه ایکوموس فعالیت می کند، افزود: رییس و اعضای این گروه، مشکلات سازه ای و مرمتی مجموعه تاریخی بسطام و آرامگاه شیخ علاء الدوله سمنانی را بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید باستانشناسان جهان از فرونشست زمین در آرامگاه شیخ علاء الدوله

بازدید باستانشناسان جهان از فرونشست زمین در آرامگاه شیخ علاء الدوله