مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 14:352018-10-22ورزشي

نامه تند فدراسیون جهانی جودو به ایران درباره بازنشسته ها


به دنبال اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در تمامی دستگاه های اجرایی از جمله ورزش که به کنار رفتن سردار محمد درخشان رییس فدراسیون جودو منجر خواهد شد، - فدراسیون جهانی جودو در نامه ای شدید الحنی بر لزوم عدم دخالت دولت در ورزش به کمیه ملی المپیک و وزارت ورزش ایران هشدار داده است، موضوعی که به نظر می سد ریشه در گزارش دادن افرادی از داخل به مجامع بین المللی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال تصویب و اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در تمامی دستگاه های اجرایی که ورزش نیز شامل آن است، تعدادی از روسای فدراسیون های ورزشی و مسئولان ورزش ایران از جمله رییس فدراسیون جودو باید به زودی با میز ریاست خود ر ا ترک کنند.

به دنبال این اتفاق فدراسیون جهانی جودو که ظاهرا از طریق کانال های داخلی متوجه تصویب و اجرای قانون جدید شده، نامه ای تند خطاب به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ایران ارسال کرده که در این نامه نسبت به دخالت دولت در ورزش هشدار داده است.

هر چند تعدادی دیگر از روسای فدراسیون های ورزشی هم چون والیبال، قایقرانی و.

نیز برای ایستادگی بیهوده در قبال اجرای این قانون اقدام به مکاتبه با فدراسیون های جهانی کرده اند و فدراسیون های جهانی این رشته ها نیز نامه هایی را برای مسئولان ورزش ارسال کرده اند اما نامه مسئولان فدراسیون جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه تند فدراسیون جهانی جودو به ایران درباره بازنشسته ها

نامه تند فدراسیون جهانی جودو به ایران درباره بازنشسته ها