مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 08:502018-10-22سياسي

لزوم مطالعه زیرساخت ها در راه اندازی اقامت گاه های بوم گردی


مدیر یک اقامت گاه بوم گردی در خواف گفت: در بحث مجوزدهی و نیز سرمایه گذاری در راه اندازی اقامت گاه های بوم گردی، مطالعه زیرساخت های منطقه حائز اهمیت است.

- علی احمد سرخوش رودی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص وضعیت اقامت گاه های بوم گردی در استان اظهار کرد: متاسفانه میراث فرهنگی بدون مطالعه زیرساخت ها مجوزهای زیادی برای اقامتگاه های بوم گردی صادر می کند پیشنهاد به افرادی که قصد سرمایه گذاری در این حوزه را دارند، آن است که ابتدا به مطالعه زیرساخت ها پرداخته و بررسی کنند که اصولا منطقه مد نظر آنان، منطقه ای مناسب گردشگری هست یا خیر و یا این که زیرساخت ها و قابلیت جذب مسافر در آن وجود دارد؟ وی تصریح کرد: بنابراین، سرمایه گذاری در این خصوص نیازمند مطالعه میدانی است.

ضمن این که در حال حاضر، تعداد اقامت گاه ها افزایش یافته و به طور مثال، در ریاب گناباد که یک روستای کوچک محسوب می شود، چهار اقامت گاه وجود دارد.

همچنین شهرستان خواف نیز به همین ترتیب دارای هفت اقامت گاه بوم گردی است.

مدیر این اقامت گاه بوم گردی در خصوص آثار تاریخی موجود در شهرستان خواف بیان کرد: شهرستان خواف، 450 اثر تاریخی و گردشگری دارد که 92 اثر ثبت ملی و سه اثر در آستانه جهانی شدن است و آثاری که در آستانه جهانی شدن هستند یکی مدرسه غیاثیه، شاهکار دوره تیموری، دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مطالعه زیرساخت ها در راه اندازی اقامت گاه های بوم گردی

لزوم مطالعه زیرساخت ها در راه اندازی اقامت گاه های بوم گردی