مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 20:002018-10-21ورزشي

عزت الله اکبری فینال را مفت از دست داد


عزت الله اکبری دارنده مدال نقره جهان در حالیکه تنها چند ثانیه تا رسیدن به فینال فاصله داشت برابر حریف آذربایجانی شکست خورد و به رده بندی رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2018 که در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است، عزت الله اکبری دارنده مدال نقره جهان 2013 در بوداپست مجارستان در دیدار نیمه نهایی وزن 86 کیلوگرم برابر جبرییل حسن اف از آذربایجان و دارنده مدال های برنز المپیک2016 و برنز اروپا 2018 به روی تشک رفت و در حالیکه تا ثانیه های پایانی 3 بر یک پیش بود در خاک حریف نشست و در پایان با نتیجه3 بر 3 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

اکبری پیش از این در دور نخست برابر جانی بور از فرانسه با نتیجه 10 بر 2 به برتری رسید، سپس مقابل سوسوکه تاکاتانی دارنده مدال نقره جهان از ژاپن در حالیکه تا ثانیه پایانی 2 بر 2 از حریف عقب بود موفق به خاک کردن حریف شد و 4 بر 2 به پیروزی رسید و در ادامه نیز در یک نبرد حساس گریگور گریگوریان از ارمنستان را 7 بر 4 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

در ادامه این رقابت ها تا دقایقی دیگر علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان 2015 در مرحله نیمه نهایی باید برابر جی دن کاکس دارنده مدال برنز المپیک و جهان از آمریکا به روی تشک برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت الله اکبری فینال را مفت از دست داد

عزت الله اکبری فینال را مفت از دست داد