مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 15:202018-10-21اقتصادي

تمامی خدمات بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری الکترونیکی می شود


مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری الکترونیکی شدن تمامی خدمات بیمه سلامت تا پایان سال جاری، حذف شدن دفترچه ها در بخش بستری بیمارستان ها و حذف دفترچه کاغذی تا پایان سال را از برنامه های آتی بیمه سلامت عنوان کرد وگفت: - 11 بیمارستان استان مجهز به سیستم استحقاق سنجی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صفر فرامرزی 29 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، اظهار کرد: بیمه ای کارآمد و اثر بخش است که حفاظت مالی از مردم داشته و خروجی که از جیب بیمه شده هزینه می شود، کمتر باشد.

وی افزود: از جمعیت 600 هزار نفری تحت پوشش بیمه سلامت در استان، 485 هزار نفر از عشایر و روستاییان تحت پوشش تقریبا رایگان این بیمه قرار دارند.

فرامرزی با اشاره به اینکه پرداخت هزینه از سوی افراد یک چالش محسوب می شد، تصریح کرد: با اجرای نظام تحول سلامت هزینه پرداختی افراد در سطح یک به سه درصد و در سطح دو به کمتر از 20 درصد رسید.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، توانستیم تمامی بدهی سال گذشته به موسسات دولتی و خصوصی به جز دانشگاه علوم پزشکی را پرداخت کنیم.

فرامرزی گفت: امسال نیز بدهی به داروخانه ها و موسسات خصوصی تا پایان تیرماه پرداخت شد و 37 میلیارد تومان از بدهی سال گذشته و امسال به دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شد، همچنین بدهی 18 میلیارد و 100 میلیون تومانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی خدمات بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری الکترونیکی می شود

تمامی خدمات بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری الکترونیکی می شود