مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 12:102018-10-21بين الملل

عطش نفت برای صعود فروکش کرد


قیمت نفت در ماه میلادی جاری که معامله گران نسبت به وجود عرضه کافی در بازار تا پایان سال و اوایل سال آینده اطمینان بیشتری پیدا کردند، افت قابل توجهی پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادرات نفت ایران به میزانی که چند ماه پیش پیش بینی شده بود کاهش پیدا نکرده و اکنون روشن شده است که صادرات نفت ایران حتی پس از آغاز تحریم های آمریکا در ماه میلادی آینده، به صفر نخواهد رسید.

پالایشگاه ها در ترکیه، هند و احتمالا چین با مقامات آمریکایی برای دریافت معافیت از تحریم ها و ادامه خرید نفت ایران پس از مهلت چهارم نوامبر، مذاکره کرده اند.

عربستان سعودی و سایر تولیدکنندگان نفت منطقه خلیج فارس نیز صادراتشان را در واکنش به افزایش قیمت ها و فشار آمریکا برای آرام کردند قیمت ها، بالا برده اند.

در این بین، معامله گران نسبت به دورنمای مصرف تا پایان سال 2018 و در سال 2019 احتیاط بیشتری پیدا کرده اند زیرا اکثر سیگنالها از کندی روند رشد اقتصادی خارج از آمریکا حکایت دارد.

در نتیجه، اکثر پیش بینی کنندگان بزرگ اکنون تسریع قابل توجه عرضه غیراوپک در سال 2019 و همچنین رشد کمتر مصرف را پیش بینی می کنند که دورنما را از کمبود عرضه به مازاد عرضه تغییر می دهد.

دورنمای بهتر عرضه، به دلیل افزایش قیمت نفت در ماه های اوت و سپتامبر بوده که کاخ سفید و عربستان سعودی را به تجدیدنظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطش نفت برای صعود فروکش کرد

عطش نفت برای صعود فروکش کرد