مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 09:552018-10-21سياسي

کاهش گفت وگو در خانواده های ایرانی از 2 ساعت به 20 دقیقه


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با بیان اینکه طرح گفت وگوی ملی خانواده به معضل اختلال ارتباطی توجه دارد، گفت: گفت وگوی اعضای خانواده های ایرانی به 20 دقیقه رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در نشست با احزاب و تشکل های غیردولتی شهرستان دماوند حول محور گفت وگوی ملی خانواده و بین نسلی که در سالن نشست های فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار کرد: یکی از زمینه هایی که دولت مأموریت دارد، رسیدگی و برنامه ریزی برای خانواده است.

وی با بیان اینکه این موضوع در کنار تمام مسائل مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه کلیدی و مهم است، افزود: امروز خانواده هسته اولیه جامعه تلقی می شود و محل پرورش جامعه و نسل های آینده و مأمن جامعه و کانون الهام بخش حرکت روبه جلوی کشور است.

معاون امور زنان و خانواده معاون رییس جمهور با بیان اینکه اقتصاد کشور در خانواده نهفته است، گفت: امروز خانواده ها دچار آسیب های زیادی هستند و این معضلات تنها متعلق به کشور ایران نیست و همه کشورها وجود دارد؛ امروز معضلات بحث طلاق، کاهش نرخ ازدواج و طلاق های عاطفی در کشورهای مختلف وجود دارد و از مهم ترین دلایل آنها نیز بحث اقتصادی و اشتغال است.

ابتکار ادامه داد: دولت دوازدهم در این زمینه با برنامه ریزی مطلوب و حمایت مجلس از محل صندوق ذخیره ارز با فراهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش گفت وگو در خانواده های ایرانی از 2 ساعت به 20 دقیقه

کاهش گفت وگو در خانواده های ایرانی از 2 ساعت به 20 دقیقه