مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 20:052018-10-20سياسي

موافقت رییس جمهور با استعفای آخوندی و معرفی محمد اسلامی به سرپرستی وزارت راه


رییس جمهور در نامه ای ضمن پذیرش استعفای عباس آخوندی از سمت وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

- موافقت رییس جمهور با استعفای آخوندی و معرفی محمد اسلامی به سرپرستی وزارت راه رییس جمهور در نامه ای ضمن پذیرش استعفای عباس آخوندی از سمت وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر عباس آخوندی بدین وسیله ضمن قبول استعفای جناب عالی از سمت وزیر راه و شهرسازی، از تلاش های مستمر شما در طول مدت تصدی وزارتخانه مزبور تشکر و قدردانی می نمایم.

حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران رییس جمهور همچنین در حکمی جداگانه مهندس محمد اسلامی را به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای مهندس محمد اسلامی با عنایت به استغفای جناب آقای دکتر عباس آخوندی، بر اساس اصل 135 قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جناب عالی، به موجب این حکم شما را به سرپرستی وزارت راه و شهرسازی منصوب می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت رییس جمهور با استعفای آخوندی و معرفی محمد اسلامی به سرپرستی وزارت راه

موافقت رییس جمهور با استعفای آخوندی و معرفی محمد اسلامی به سرپرستی وزارت راه