مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 09:352018-10-20پزشكي

3میلیون و 600هزار زوج نابارور در کشور/ مردان، عامل 50 درصد ناباروری ها


نعمت داشتن فرزند و بقای نسل، یکی از ثمرات زندگی زناشویی است؛ تا جایی که با وجود شرایط سخت اقتصادی و پیچیدگی زندگی این روزها، باز هم مادر شدن جزو آرزوهای اکثر زنان و دختران و مساله ناباروری عامل نگرانی اغلب زوج هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این میان باور غلطی که سال هاست با فرهنگ جامعه ما عجین شده، گرفتن انگشت اتهام به سمت بانوان به عنوان اولین مقصر در مساله ناباروری است؛ این در حالیست که به اعتقاد رییس مرکز تحقیقات ناباروری و بهداشت باروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قطعا عامل 50 درصد موارد ناباروری مردان هستند.

دکتر سید جلیل حسینی - رییس مرکز تحقیقات بهداشت باروری و سلامت مردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تاکید بر اینکه در مساله ناباروری زوجین در حق بانوان ایرانی اجحاف شده، اظهار کرد: متاسفانه یک نگرش غلط در کشور ما شکل گرفته به گونه ای که همواره اولین نفراتی که به عنوان عامل ناباروری در نظر گرفته می شوند، خانم ها هستند و این مساله نه تنها اجحاف به جامعه بانوان ماست، بلکه از لحاظ علمی هم صحیح نیست.

مردان؛ عامل 50 درصد ناباروری ها وی با بیان اینکه قطعا عامل ناباروری در 50 درصد موارد مردان هستند، تاکید کرد: این نگرش غلط باید در جامعه اصلاح شود و خانواده ها نیز به این نکته توجه داشته باشند که در مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3میلیون و 600هزار زوج نابارور در کشور/ مردان، عامل 50 درصد ناباروری ها

3میلیون و 600هزار زوج نابارور در کشور/ مردان، عامل 50 درصد ناباروری ها