مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 14:452018-10-16اقتصادي

حمایت از بدهکاران مهریه در اولویت پرداخت ستاد دیه نیست


حمایت از بدهکاران مهریه اگرچه به دلیل وجود عقل و اراده متعهدان آن در اولویت پرداخت ستادهای دیه نیست.

- ستاد دیه کشور اعلام کرد: حمایت از بدهکاران مهریه اگرچه به دلیل وجود عقل و اراده متعهدان آن در اولویت پرداخت ستادهای دیه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، ابتدای سال 1397 تعداد زندانیان مهریه 2978 نفر بود که در ادامه به دلایل متعددی چون افزایش قیمت سکه رشد 40 درصدی این محکومان را شاهدیم؛ این نسبت ابتدا و میانه سال است اما مقایسه آمار زندانیان فعلی با محبوسان سال 93 نشان می دهد این تعداد زندانی رشد 71 درصدی دارد.

با مقایسه آمار تعداد زندانیان مهریه در 5 سال اخیر (به جز سال 1396 که تغییر چندانی در مورد آن ثبت نشده) شاهد رشد روز افزون این بدهکاران مالی هستیم.

از تعداد 2148 زندانی در فروردین سال 93 امروز در یک روند افزایشی بدهکاران مهریه رشدی دو برابری را داشته اند که میزان یاد شده در سال جاری شدت بیشتری داشته است.

حمایت از بدهکاران مهریه اگرچه به دلیل وجود عقل و اراده متعهدان آن در اولویت پرداخت ستادهای دیه نیست اما در نیمه نخست امسال تعداد 57 پرونده کمتر از 100 میلیون تومان، 184 پرونده با بار مالی100 تا 500 میلیون تومان، 49 پرونده با بدهی 500 تا یک میلیارد تومان و در نهایت 20 پرونده مهریه بالاتر از یک میلیارد تومان در کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از بدهکاران مهریه در اولویت پرداخت ستاد دیه نیست

حمایت از بدهکاران مهریه در اولویت پرداخت ستاد دیه نیست