مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 10:052018-10-16ورزشي

ملی پوش والیبال نشسته بانوان: آمادگی بالای چین طلا را از ایران گرفت


ملی پوش تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان گفت: بسیاری از وعده ها و قول ها از سوی مسئولان استان هرمزگان داده شده که هنوز عملی نشده و امیدوارم وعده های داده شده به زودی عملی شود.

- ملی پوش والیبال نشسته بانوان: آمادگی بالای چین طلا را از ایران گرفت ملی پوش تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان گفت: بسیاری از وعده ها و قول ها از سوی مسئولان استان هرمزگان داده شده که هنوز عملی نشده و امیدوارم وعده های داده شده به زودی عملی شود.

فرزانه حیدری پس از بازگشت به بندرعباس در گفت وگو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، افزود: سطح مسابقات مناسب و تمامی تیم های با آمادگی کامل پا به این مسابقات گذاشته بودند.

وی با بیان اینکه از پیش از مسابقات کسب مدال را حتمی می دانستیم، اضافه کرد: هدف اصلی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان کسب مدال طلا بود اما تیم چین بسیار عالی و آماده ظاهر شد و نتوانستیم از پس این تیم مدعی بربیاییم.

ملی پوش تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در خصوص انتظارش از مسئولان استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: انتظار که بسیار زیاد است زیرا بسیاری از وعده ها و قول ها داده شده که هنوز عملی نشده و امیدوارم وعده های داده شده به زودی عملی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش والیبال نشسته بانوان: آمادگی بالای چین طلا را از ایران گرفت

ملی پوش والیبال نشسته بانوان: آمادگی بالای چین طلا را از ایران گرفت