مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 21:512018-10-15دانش

چهارمین همایش ملی انجمن رسوب شناسی ایران در دانشگاه زنجان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین همایش ملی انجمن رسوب شناسی ایران با تأکید بر مخازن هیدروکربنی دوم آبان ماه سال جاری، ساعت 8: - چهارمین همایش ملی انجمن رسوب شناسی ایران با تاکید بر مخازن هیدروکربنی به میزبانی گروه زمین شناسی دانشگاه زنجان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین همایش ملی انجمن رسوب شناسی ایران با تأکید بر مخازن هیدروکربنی دوم آبان ماه سال جاری، ساعت 8:20 صبح به میزبانی گروه زمین شناسی در سالن بین المللی غدیر دانشگاه زنجان آغاز خواهد شد.

در این همایش 224 مقاله علمی به صورت سخنرانی و پوستر پذیرفته شده که در روز برگزاری همایش، شرکت کنندگان به ارائه جدیدترین دستاورد های خود در حوزه های مرتبط با رسوب شناسی (مدل سازی سیستم های نفتی، آبخوان ها، رسوبات و فرایند های زیست محیطی و ژئوتوریسم در ارتباط با پدیده های رسوبی و .

) می پردازند.

لازم به توضیح است که در این همایش طبق هماهنگی های انجام شده مهمانان ویژه ای از قبیل: راضیه لک معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، هرمز قلاوند معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مشاور وزیر نفت، سید علی معلمی قائم مقام مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، فرخ ناصری کریم وند مدیر کل اداره زمین شناسی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین همایش ملی انجمن رسوب شناسی ایران در دانشگاه زنجان برگزار می شود

چهارمین همایش ملی انجمن رسوب شناسی ایران در دانشگاه زنجان برگزار می شود