مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 14:252018-10-15بين الملل

ولید معلم: بعد از ادلب نوبت شرق فرات است


وزیر خارجه سوریه پس از دیدار با همتای عراقی خود ضمن اشاره به این نکته که گذرگاه البوکمال میان دو کشور به زودی بازگشایی خواهد شد، تاکید کرد: هدف ما پس از آزادسازی ادلب از تروریسم، - شرق فرات خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، ولید معلم، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه سوریه امروز (دوشنبه) در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با ابراهیم جعفری، همتای عراقی خود در دمشق اظهار داشت: هدف ما پس از آزادسازی ادلب از تروریسم، شرق فرات خواهد بود.

وزیر خارجه سوریه با اشاره به اینکه دو کشور عراق و سوریه به لطف پایداری مردمشان اکنون شیرینی پیروزی بر تروریسم را احساس می کنند، تاکید کرد: همه کشورهای منطقه و جهان از پیروزی سوریه و عراق در جنگ علیه تروریسم استفاده خواهند کرد.

معلم در ادامه گفت: سوریه جایگاه خود را در میان کشورهای عربی دارد و باید به نقش خود در میان این کشورها عمل کند و ما بر اساس این رویکرد به هر طرح عربی یا جهانی پاسخ می دهیم.

این مسئول وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: امیدواریم گذرگاه البوکمال با عراق که به دلیل خطرات تروریستی بسته شده بود، به زودی گشوده شود.

او افزود: ادلب همانند هر منطقه ای در سوریه قطعا دوباره تحت حاکمیت دولت سوریه درخواهد آمد و اگر توافقنامه ادلب اجرا نشود، دمشق گزینه های دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولید معلم: بعد از ادلب نوبت شرق فرات است

ولید معلم: بعد از ادلب نوبت شرق فرات است