مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 16:202018-10-14ورزشي

مراسم معارفه رییس فدراسیون گلف برگزار شد


مراسم تودیع بهروز منتقمی و معارفه حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف امروز یکشنبه 22 مهر ماه با حضور سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف روز چهارشنبه 18مهرماه در هتل المپیک برگزار شد و حمید عزیزی با اکثریت آرا به عنوان رییس فدراسیون گلف انتخاب شد.

در همین رابطه مراسم تودیع بهروز منتقمی و معارفه حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف امروز یکشنبه 22 مهر ماه با حضور سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بهروز منتقمی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به دکتر عزیزی از حضور نیروی جوان و باانگیزه در فدراسیون گلف ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: توانمندی در پیاده سازی برنامه های پیش رو را در دکتر عزیزی می بینم.

وی همچنین برگزاری آبرومندانه مجمع و انتخابات سالم فدراسیون گلف را حاصل کار جمعی خواند و از تلاشهای کیکاووس سعیدی رییس اسبق فدراسیون گلف تقدیر کرد.

در ادامه سید محمد شروین اسبقیان از جامعه شریف گلف تشکر کرد و از زحمات کیکاووس سعیدی رییس اسبق فدراسیون گلف قدردانی نمود و ضمن خیر مقدم به دکتر عزیزی نسبت به حضور ایشان در فدراسیون گلف اظهار امیدواری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم معارفه رییس فدراسیون گلف برگزار شد

مراسم معارفه رییس فدراسیون گلف برگزار شد