مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 14:052018-10-14فرهنگي

فراموش شدگان این سینمای بی رحم!


بازیگران زن دهه 60 و 70 سینمای ایران مثل فریماه فرجامی، مرجانه گلچین، گلچهره سجادیه و .

این روزها چه می کنند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: این روزها صفحه شخصی عبدالله اسکندری گریمور پیشکسوت سینما و تلویزیون صفحه نوستالژیک و خاطره انگیزی شده.

صفحه ای که هر چند وقت یک بار با عکس گریم های خاطره ساز استاد به روز شده و مخاطبان را به روزهای طلایی سینمای دهه 60 می برد.

بعد از عکس هایی از محمود بصیری در دستفروش و البته اکبر عبدی در آدم برفی، روز گذشته عبدالله اسکندری عکسی از گریم فریماه فرجامی برای فیلم نرگس را که مربوط به 27 سال پیش است، منتشر کرد.

فیلمی از رخشان بنی اعتماد که یک بار دیگر حسرت و دریغ سینمادوستان را موجب می شود که سینمای ایران چه آسان و زود بازیگری مثل فریماه فرجامی را از دست داد.

فریماه فرجامی را بیماری از سینمای ایران دور کرد.

آخرین بار که او را در قاب تلویزیون در برنامه هفت فریدون جیرانی دیدیم، وضع جسمی این بازیگر چنان بد بود که خیلی ها فریدون خان را مورد انتقاد قرار دادند که چرا با نشان دادن فریماه فرجامی در آن وضع بیمار خاطرات چند نسل از سینمادوستان را خراب کرده.

فرجامی البته این روزها حال بهتری دارد و می گوید که آماده است دور جدیدی از فعالیت هایش را آغاز کند، البته به شرطی که فیلمسازان و تهیه کنندگان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراموش شدگان این سینمای بی رحم!

فراموش شدگان این سینمای بی رحم!