مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 11:562018-10-14سياسي

250 شهر در جهان میزبان سفره حضرت رقیه(س) می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه سلام الله علی ها ششمین کنگره و بزرگترین سفره حضرت رقیه در بیش از 250 شهر ایران و جهان برگزار می شود.

- همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه (س) ششمین کنگره و بزرگترین سفره حضرت رقیه در بیش از 250 شهر ایران و جهان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه سلام الله علی ها ششمین کنگره و بزرگترین سفره حضرت رقیه در بیش از 250 شهر ایران و جهان برگزار می شود.

حیدر منیری دبیر کنگره جهانی دردانه اباعبدالله در این باره گفت: به لطف خدا و با هماهنگی های بعمل آمده، امسال و در ششمین سال برگزاری این سفره ی جهانی قرار است بیش از 250 شهر ایران و جهان به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان ارواحنا فداه میزبان این سفره باشند.

دبیر مجمع خادمان حضرت رقیه سلام الله علی ها ادامه داد: سال گذشته این کنگره به نام حضرت رقیه سلام الله علی ها در 150 شهر ایران و جهان برگزار شد، ولی امسال بیش از 250 نقطه از جهان پذیرای این سفره خواهند بود.

بین الحرمین در کربلای معلی، مدینه منوره، مشهد مقدس، قم، کاظمین، نجف اشرف، سامرا، و هم چنین در ملبورن استرالیا، میدان شهرداری کپنهاگ دانمارک، مونترال کانادا، فرانسه، سوئد، لندن انگلستان، سوریه، رومانی، بحرین و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 شهر در جهان میزبان سفره حضرت رقیه(س) می شوند

250 شهر در جهان میزبان سفره حضرت رقیه(س) می شوند