مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 13:102018-10-11بين الملل

نگرانی یونیسف از وضعیت آوارگان سوری در اردوگاه الرکبان


شورای محلی شهر تدمر (پالمیرا) سوریه از مرگ سه کودک و یک زن میانسال به دلیل وخامت شرایط جسمانی شان در اردوگاه الرکبان خبر داد و یونیسف نیز نسبت به وخامت شرایط هزاران آواره سوری در مرزهای این کشور با اردن هشدار داد.

- شورای محلی شهر تدمر (پالمیرا) سوریه از مرگ سه کودک و یک زن میانسال به دلیل وخامت شرایط جسمانی شان در اردوگاه الرکبان خبر داد و یونیسف نیز نسبت به وخامت شرایط هزاران آواره سوری در مرزهای این کشور با اردن هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، شورای محلی شهر تدمر از نهادهای انسانی و حقوقی برای کمک به این جنگ زدگان در اردوگاه الرکبان که بیش از 65 هزار آواره در آنجا زندگی می کنند، دعوت کرد و نسبت به اتمام مواد غذایی در این اردوگاه طی روزهای آتی هشدار داد.

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) نیز از همه طرف های درگیر در سوریه خواست اجازه دهند خدمات بهداشتی به دست ده ها هزار آواره سوری در منطقه الرکبان برسد.

یونیسف ضمن هشدار نسبت به وخامت شرایط این آوارگان در بیانیه ای به نقل از خیرت کابالاری، مدیر منطقه خاورمیانه یونیسف اعلام کرد: بار دیگر یونیسف از همه طرف های درگیر در سوریه و کسانی که در این کشور نفوذ دارند برای تسهیل ارسال خدمات اصلی برای آوارگان به ویژه خدمات بهداشتی برای کودکان و خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی یونیسف از وضعیت آوارگان سوری در اردوگاه الرکبان

نگرانی یونیسف از وضعیت آوارگان سوری در اردوگاه الرکبان