مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 09:452018-10-11ورزشي

قره خانلو: تمام هزینه های در آرژانتین با IOC است/ 3 برنامه اصلی را دنبال خواهم کرد


من به دعوت کمیته بین المللی المپیک برای حضور در یک همایش به آرژانتین آمده ام و تمام هزینه هایم را نیز IOC پرداخت کرده است.

- رییس آکادمی ملی المپیک گفت: من به دعوت کمیته بین المللی المپیک برای حضور در یک همایش به آرژانتین آمده ام و تمام هزینه هایم را نیز IOC پرداخت کرده است.

رضا قره خانلو در گفت وگو با ایسنا درباره ی علت حضورش در آرژانتین بیان کرد: کمیته بین المللی المپیک (IOC) در نظر دارد تا سال 2030 اصلاحات اساسی را در سیاست ها و برنامه های خود اعمال کند و تمام تغییرات در برنامه المپیزم را پیگیری می کند.

به همین دلیل در کنار المپیک جوانان یک همایش بزرگی ترتیب دادند که در این همایش 1100 نفر از بزرگترین شخصیت ها و تمام اعضای خانواده IOC شرکت داشتند از جمله خود توماس باخ و بان کی مون و تمام اعضای IOC.

این همایش با حضور رییس جمهور آرژانتین آغاز به کار کرد و در مورد 13 عنوان بسیار مهم بحث و گفت وگو شد.

او افزود: من نیز از طرف کمیته بین المللی المپیک برای شرکت در این کنگره دعوت شدم و تمام هزینه هاهای مربوط به مسافرت و اسکانم از طریق کمیته بین المللی المپیک پرداخت شده است.

من این فرصت را برای ارائه دیدگاه های ایران مورد استفاده قرار دادم و تلاش کردم با شرکت فعال در جلسات، دیدگاه های ایران و برنامه های کمیته ملی المپیک ایران را به اطلاع آنها برسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قره خانلو: تمام هزینه های در آرژانتین با IOC است/ 3 برنامه اصلی را دنبال خواهم کرد

قره خانلو: تمام هزینه های در آرژانتین با IOC است/ 3 برنامه اصلی را دنبال خواهم کرد